Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Końcówka wydechu - jakość spawów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Końcówka wydechu - jakość spawów

    W sumie nie tak mocno poturbował, docelowo po kilku (powiedzmy ryzykownych) manewrach dojechałem pierwszy, ale raz, po tym jak dał się wyprzedzić, pokazał na prawym pasie co takie 431 konne bmw może zrobić z 220 konną skodą

  • #2
    Końcówka wydechu - jakość spawów

    Witam,

    Kupiłem oryginalną końcówke wydechu do O2 FL 1.9TDI (FDC610001). Mam pytanie odnośnie jakości spawów na łączeniach (foto). Czy takie przepalone spawy mogą zostać czy reklamować zakup?
    Z góry dzięki za odpowiedź

    ]"]Link

    ]"]Link

    Komentarz


    • #3
      rapiduzz, one tak mają

      widziałem już kilka fabrycznie nowych FDC610001
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz


      • #4
        LUKI, dzięki za szybką odpowiedź.

        eh ta jakość wyrobów Skody jest czasem porażająca.. W tych spawach mogą w niedalekiej przyszłości zrobić się dziury IMHO nie powinni sprzedawać tak zespawanych końcówek...

        Komentarz


        • #5
          No to zareklamuj, niech Ci wybiorą bez dziur, przecież to miały być ori ,czyli max cena ,... a jakość dziurawa?
          Dopuszczanie dziadostwa , wzmacnia dziada :twisted:

          Komentarz


          • #6
            Bishop, jak LUKI napisał wszystkie tak mają, więc słabo widzę taką reklamacje... Byłem ciekaw po prostu czy tylko mi się dostała taka szmira

            Pozdrawiam,

            Komentarz


            • #7
              OK , Twoja kasa , twoja decyzja, jakby to był chinol za kilka zł to wiadomo olać... allleeee to miało być ori ,i chociaż to element mało istotny z punktu widzenia jazdy... tylko to wszechobecne dziadostwo wciskane ludziom mnie trochę drażni 8)

              Komentarz


              • #8
                bishop, dobra przekonałeś mnie Napisze do nich na początku tygodnia. Ciekawe co odpiszą :roll:

                Komentarz


                • #9
                  rapiduzz, ta końcówka i tak za chwile będzie czarne więc przepalonych spawów nie będzie widać :wink:
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja tam na spawach się nie znam, ale jak teraz już w nowych są przepalone to po niedługim czasie mogą być dziury na wylot (korozja itp)...

                    Komentarz


                    • #11
                      Jak te końcówki montuje się do TDI? TDI ma końcówki tłumika wygięte do dołu - czy to nie problem (końcówka ich nie zatyka)?

                      Możesz napisać ile dałeś za końcówki?

                      Komentarz


                      • #12
                        bogdans1, te wygięte rury trzeba obciąć na wymiar podany w instrukcji załączonej do końcówek. Następnie końcówki nasunąć na obcięte rury i spaw.

                        Końcówki można kupić na aledrogo w granicach 200

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez rapiduzz

                          Końcówki można kupić na aledrogo w granicach 200
                          ....taki tam aftermarket na ten przykład..... :szeroki_usmiech
                          >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X